NaslovInterkulturalizam i obrazovanje djece migrantskog porijekla / Jadranka Čačić-Kumpes.
ImpresumZagreb : Institut za migracije i narodnosti, 1993.
Jezikhrv
Godina izdavanja1993.
Matična publikacijaMigracijske teme,
Volumen/godina/br. str.9 (1993), 3-4: 211-225.
SažetakU ovom radu, u kontekstu interkulturalističkog pristupa obrazovanju, autorica analizira neke probleme obrazovanja djece migrantskog porijekla. Najprije govori o socijalizacijskom utjecaju škole koji je uvijek povezan s utjecajem države i dominantne kulture. Stoga i obrazovanje djece migrantskog porijekla u Evropi stavlja u kontekst društvenih promjena (osobito promjena što se tiču položaja migrantske populacije). O interkulturalističkom projektu koji već dva desetljeća (više ili manje) prožima (i) obrazovne sustave zapadnoevropskih zemalja govori se na primjeru Francuske. Na kraju se ističe važnost suradnje zemlje porijekla i zemlje primitka u ostvarivanju koncepta interkulturnog obrazovanja. Ali taj koncept, drži autorica, ne može dovoljno prožeti shematiziranu praksu koja se (uglavnom) svodi tek na prepoznavanje digniteta kulture porijekla imigranata jer interkulturalizam predviđa uzajamnost, ravnopravno sudjelovanje i razmjenjivanje između svih kultura u dodiru.
Mjesto izdavanjaZagreb
UDK316.7:376.68-053.5(4)
Tip građetekst
Vrsta građečlanak
NapomenaPregledni rad.
Predmet-slobodno oblikovaniinterkulturalizamobrazovanjedjeca migrantskog porijekla
  
rrep