NaslovBrendiranje otoka u svrhu jačanja lokalnih otočnih identiteta = Island branding as tool for reinforcing local island identities: studija slučaja Hvara = the case of Hvar / Ingeborg Matečić, Ana Perinić Lewis.
ImpresumZagreb : Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet, 2018.
Jezikhrveng
Godina izdavanja2018.
Matična publikacijaActa turistica,
Volumen/godina/br. str.30(2018), 2: 155-184.
SažetakRadom se pojašnjavaju odnosi između glavnih otočnih turističkih središta i periferije otoka Hvara analizirajući proces kreiranja destinacijskog imidža putem prošlih i sadašnjih promotivnih aktivnosti. Kritički se analiziraju identiteti otočnih gradova i sela kako bi se pružila osnova za prvu od četiri faze procesa destinacijskog brendiranja. U radu se daje pregled literature u području brendiranja turističkih destinacija, brendiranja otoka te se koristi povijesni pristup kao i metoda te deskriptivna analiza u svrhu proučavanja promotivnih aktivnosti cijelog otoka i njegovih pet naselja. Rezultati istraživanja su pokazali da se imidž otoka temelji na imidžu grada Hvara. Otok Hvar posjeduje fragmentirani destinacijski imidž koji se ne temelji na stvarnim i lokalnim posebnostima. Autori predlažu brendiranje kao alat za stvaranje dosljednog destinacijskog imidža temeljenog na otočnoj jedinstvenosti i posljedično jačanju lokalnih otočnih identiteta u svrhu stvaranja raznovrsne turističke ponude.The paper sheds light on the relations between the main tourism hotspots and the peripheral areas on the island of Hvar by analysing the process of destination image formation through the past and present promotional activities. It critically analyses identities of island towns and villages in order to provide the basis for the first stage of the four-stage destination branding process. The study reviews the literature on tourism destination branding, branding of islands and adopts diachronic approach, historical method and descriptive analysis. The findings show that the image of the island is focused primarily on the town of Hvar. The island of Hvar has a fragmented destination image that is not based on actual and local island particularities. The authors propose branding as a tool for creating a coherent destination image built upon the island’s uniqueness and consequently reinforce local island identities in order to provide diverse tourism offer.
DOIhttps://doi.org/10.22598/at/2018.30.2.155
URL izvora na mrežihttps://hrcak.srce.hr/214878
UDK658.626(210.7 Hvar)(497.5)
ZbirkaOstalo
Tip građetekst
Vrsta građečlanak
NapomenaPrethodno priopćenje.
Predmet-slobodno oblikovanibrendiranje otokaotočni identitetilokalni identitetipromotivne aktivnostiHvarisland brandingisland brand identitylocal identitypromotional activities
  
rrep